C. Rejstřík k LilyPondu

Jump to:   !   %   '   (   ,   .   <   >   [   \   ]   ^   _   ~   Ú   Ü   Č   Ř  
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Z  
Index Entry Section

!
!Dynamika

%
%1.1.2 Práce na vstupních souborech
%{ ... %}1.1.2 Práce na vstupních souborech

'
'Výšky tónů

(
( ... )2.1.3 Ligatury a legatové obloučky

,
,Výšky tónů

.
...1.1.2 Práce na vstupních souborech

<
<Dynamika
<2.2.4 Spojení not do akordů
< ... >2.2.4 Spojení not do akordů
<<Souběžné hudební výrazy: více notových osnov
<<2.2.5 Vícehlasost v jedné notové osnově
<< ... >>Souběžné hudební výrazy: více notových osnov
<< ... \\ ... >>2.2.5 Vícehlasost v jedné notové osnově
<< \\ >>3.2.1 Slyším hlasy

>
>Dynamika
>2.2.4 Spojení not do akordů
>>Souběžné hudební výrazy: více notových osnov
>>2.2.5 Vícehlasost v jedné notové osnově

[
[2.1.6 Automatické a ruční trámce
[ ... ]2.1.6 Automatické a ruční trámce

\
\!Dynamika
\( ... \)2.1.3 Ligatury a legatové obloučky
\<Dynamika
\>Dynamika
\acciaccaturaOzdoby
\addlyrics2.3 Písničky
\addlyrics2.3.1 Zápis jednoduchých písní
\addlyrics, Beispiel4.2.2 Vlastnosti nacházející se v rozhraních
\addlyrics-Beispiel4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
\appoggiaturaOzdoby
\autoBeamOff2.1.6 Automatické a ruční trámce
\autoBeamOff3.2.3 Hlasy a zpěvy
\autoBeamOn2.1.6 Automatické a ruční trámce
\book3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
\book3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
\clefNotový klíč
\consists3.3.5 Přidání a odstranění rytců
\contextKontexteigenschaften mit \context setzen
\fDynamika
\ffDynamika
\graceOzdoby
\header2.4.2 Přidání názvu
\header3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
\keyOznačení tóniny (předznamenání)
\layout3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
\layoutAlle Kontexte des gleichen Typs verändern
\lyricmode3.2.3 Hlasy a zpěvy
\lyricsto3.2.3 Hlasy a zpěvy
\majorOznačení tóniny (předznamenání)
\markup2.1.5 Přidání textu
\mfDynamika
\midi3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
\minorOznačení tóniny (předznamenání)
\mpDynamika
\new2.2.2 Více notových osnov
\new3.3.2 Vytvoření prostředí
\new ChoirStaff3.2.3 Hlasy a zpěvy
\new Lyrics3.2.3 Hlasy a zpěvy
\new Staff2.2.2 Více notových osnov
\new Voice3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
\once4.1.4 Postupy při ladění
\onceNur einmal mit \override verändern
\oneVoice3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
\override4.1.4 Postupy při ladění
\overrideProperty4.1.4 Postupy při ladění
\pDynamika
\partialPředtaktí
\ppDynamika
\relativeVýšky tónů
\remove3.3.5 Přidání a odstranění rytců
\revert4.1.4 Postupy při ladění
\revertRückgängig machen
\score3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
\score3.1.2 Notový zápis je jedním (jediným) složeným hudebním výrazem
\set3.3.4 Změna vlastností prostředí
\set, BenutzungsbeispielFingersatz
\shiftOffNotenkolumnen
\shiftOnNotenkolumnen
\shiftOnnNotenkolumnen
\shiftOnnnNotenkolumnen
\startTextSpan4.4.3 Předměty vně notové osnovy
\stopTextSpan4.4.3 Předměty vně notové osnovy
\tempoVyznačení tempa
\textLengthOff\textLengthOn (Textlänge berücksichtigen)
\textLengthOn\textLengthOn (Textlänge berücksichtigen)
\timeTaktové označení
\timesJiná rytmická rozdělení
\tweak4.1.4 Postupy při ladění
\tweak-Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
\tweak-Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
\tweak-Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
\unset3.3.4 Změna vlastností prostředí
\voiceFour3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
\voiceFourStyle3.2.1 Slyším hlasy
\voiceNeutralStyle3.2.1 Slyším hlasy
\voiceOne3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
\voiceOneStyle3.2.1 Slyším hlasy
\voiceThree3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
\voiceThreeStyle3.2.1 Slyším hlasy
\voiceTwo3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
\voiceTwoStyle3.2.1 Slyším hlasy
\withKontexteigenschaften mit \with setzen
\with-Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
\with-Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
\with-Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
\with-Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
\with-Beispiel4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
\\2.2.5 Vícehlasost v jedné notové osnově
\\3.2.1 Slyším hlasy

]
]2.1.6 Automatické a ruční trámce

^
^Prstoklad

_
_Prstoklad

~
~2.1.3 Ligatury a legatové obloučky

A
absolutní hodnoty pro výšky tónů2.4.3 Absolutní označení not
absolutní režim2.4.3 Absolutní označení not
acciaccaturaOzdoby
acciaccaturaOzdoby
accidentalVýšky tónů
accidentalPředznamenání
accidentalVarování: označení tóniny a výšky tónů
Accidental, Beispiel zur Veränderungright-padding (Verschieben nach links)
AccidentalPlacement, Beispiel zur Veränderungright-padding (Verschieben nach links)
addlyrics2.3 Písničky
addlyrics2.3.1 Zápis jednoduchých písní
Akoláda2.2.3 Seskupení notových osnov
Akordové notyPodívejte se také na
Akordy2.2.4 Spojení not do akordů
Akordy proti hlasům3.2.1 Slyším hlasy
AkzidentienPředznamenání
alignAboveContext-Eigenschaft, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
alignAboveContext-Eigenschaft, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
alignAboveContext-Eigenschaft, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
alignAboveContext-Eigenschaft, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
alignAboveContext-Eigenschaft, Beispiel4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
AltNotový klíč
ambitusEinen einzelnen Kontext verändern
Ambitus-EngraverEinen einzelnen Kontext verändern
Apparent error in ../ly/init.ly2.3.1 Zápis jednoduchých písní
appoggiaturaOzdoby
articulationVarování: ligatury nejsou legatovými obloučky
articulationArtikulační znaménka
ArtikulaceArtikulační znaménka
Artikulationszeichen und Legatobögen4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Artikulační znaménka a ozdobyPodívejte se také na
Auflösung von Zusammenstößen4.5.3 Příklady ze života
Ausdrücke, Verschachteln von3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Ausrichten von Objekten an der Grundliniestaff-padding (Systemfüllungseigenschaft)
Ausrichtung von Objekten4.5.1 Přesouvání předmětů
autoBeamOff2.1.6 Automatické a ruční trámce
autoBeamOff3.2.3 Hlasy a zpěvy
autoBeamOn2.1.6 Automatické a ruční trámce
Automatické předznamenáníVarování: označení tóniny a výšky tónů
Automatické předznamenáníPodívejte se také na
Automatické trámcePodívejte se také na
automatické trámce2.1.6 Automatické a ruční trámce

B
BPředznamenání
Balken und Text3.2.3 Hlasy a zpěvy
Balken, Beispiel zur VeränderungAusrichtungseigenschaft
Balken, manuelle KontrolleAusrichtungseigenschaft
BasNotový klíč
beamDélky tónů (rytmy)
Benennung von Kontexten3.3.2 Vytvoření prostředí
Benennungskonventionen für Eigenschaften4.1.3 Pravidla pro pojmenovávání předmětů a vlastností
Benennungskonventionen für Objekte4.1.3 Pravidla pro pojmenovávání předmětů a vlastností
Bindebogen, Beispiel zur Veränderung4.5.3 Příklady ze života
Blokové poznámky1.1.2 Práce na vstupních souborech
Blokové poznámky1.1.2 Práce na vstupních souborech
book3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
book3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
bound-details-Eigenschaft, Beispiel4.4.3 Předměty vně notové osnovy
bound-details-Eigenschaft, Beispiel4.4.3 Předměty vně notové osnovy
brace2.2.3 Seskupení notových osnov
break-visibility-Eigenschaftbreak-visibility (unsichtbar machen)
break-visibility-Eigenschaft, Beispielbreak-visibility (unsichtbar machen)
Bögen, manuelle KontrolleAusrichtungseigenschaft

C
Celé notyDélky tónů (rytmy)
center4.4.2 Předměty uvnitř notové osnovy
ChoirStaff2.2.3 Seskupení notových osnov
ChoirStaff3.2.3 Hlasy a zpěvy
Choral mit mehreren Strophen3.2.3 Hlasy a zpěvy
Choralnotation3.2.3 Hlasy a zpěvy
chord2.2.4 Spojení not do akordů
ChordNames2.2.2 Více notových osnov
Chorpartitur, Aufbau3.2.3 Hlasy a zpěvy
Chorpartitur, Vorlage3.4.2 Čtyřhlasý notový zápis SATB
Chyby, časté1.2.2 Některé časté chyby
clefNotový klíč
Clef, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
color-Eigenschaftcolor (Farbe)
color-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
color-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
color-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
color-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
color-Eigenschaft, Beispielcolor (Farbe)
color-Eigenschaft, Beispielcolor (Farbe)
color-Eigenschaft, Beispielcolor (Farbe)
consists3.3.5 Přidání a odstranění rytců
contextKontexteigenschaften mit \context setzen
context, Voice3.2.1 Slyším hlasy
Contexts3.3.4 Změna vlastností prostředí
ContextsPodívejte se také na
CrescendoDynamika
crescendoDynamika

D
DecrescendoDynamika
decrescendoDynamika
Dehnung von Systemen, vertikal3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
Der set-BefehlPodívejte se také na
Der tweak-BefehlPodívejte se také na
Dicke4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
Dicke-Eigenschaft, Beispiel4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
Die Standardeinstellungen von Kontexten ändernPodívejte se také na
Die Standardeinstellungen von Kontexten ändernPodívejte se také na
direction-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
direction-Eigenschaft, BeispielFingersatz
dotted noteDélky tónů (rytmy)
double flatPředznamenání
double sharpPředznamenání
down4.4.2 Předměty uvnitř notové osnovy
Dočasné notové osnovy3.1.3 Naskládání hudebních výrazů do sebe
Druh taktuTaktové označení
DurOznačení tóniny (předznamenání)
durationDélky tónů (rytmy)
Durchsichtig machen (transparent)transparent (durchsichtig)
Dvojité bPředznamenání
Dvojitý křížekPředznamenání
DynamicLineSpanner, Beispiel zur Veränderungstaff-padding (Systemfüllungseigenschaft)
dynamicsDynamika
DynamicText, Beispiel zur VeränderungVerändern der Größe von grobs
DynamicText, Beispiel zur VeränderungVerändern der Größe von grobs
DynamikaPodívejte se také na
DynamikText, Beispiel zur Veränderungstaff-padding (Systemfüllungseigenschaft)
Dynamikzeichen: Positionierung verändernDynamik
Délka not v akordech2.2.4 Spojení not do akordů
DélkyDélky tónů (rytmy)
Délky notDélky tónů (rytmy)
DůrazyArtikulační znaménka

E
Easier editing1.0.3 MacOS X
Easier editing1.0.4 Windows
Easier editing1.0.5 Příkazový řádek
EditoryPohled na výsledky
eigene Vorlagen erstellen3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
Eigenschaften in Kontexten3.3.4 Změna vlastností prostředí
Eigenschaften verändernpadding (Fülleigenschafte)
Eigenschaften von Grobs4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
Eigenschaften von Interfaces4.2.2 Vlastnosti nacházející se v rozhraních
Eigenschaften von Kontexten3.3.4 Změna vlastností prostředí
Eigenschaften von Kontexten, mit \context setzenKontexteigenschaften mit \context setzen
Eigenschaften von Layout-Objekten4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
Eigenschaften von Objekten4.1.2 Předměty a rozhraní
Eigenschaften von Schnittstellen4.2.2 Vlastnosti nacházející se v rozhraních
Eigenschaften, Benennungskonventionen4.1.3 Pravidla pro pojmenovávání předmětů a vlastností
Eigenschaftsarten4.2.3 Typy vlastností
eine Stimme wiederherstellen3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Engraver3.3.3 Vysvětlení rytců
Engraver, Entfernen von3.3.5 Přidání a odstranění rytců
Engraver, Hinzufügen von3.3.5 Přidání a odstranění rytců
Engravers and PerformersPodívejte se také na
Entfernen von Engravern3.3.5 Přidání a odstranění rytců
Entfernen von Objekten4.6.1 Jiné využití ladění
Entfernungen4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
Erstellen von eigenen Vorlagen3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
Erstellen von Kontexten3.3.2 Vytvoření prostředí
esPředznamenání
esesPředznamenání
extender line2.3.2 Vyrovnání textu s melodií
extra-offset-Eigenschaft4.5.1 Přesouvání předmětů
extra-offset-Eigenschaftextra-offset (Genaues Positionieren)
extra-offset-Eigenschaft, Beispielextra-offset (Genaues Positionieren)
extra-spacing-widthVerändern der Größe von grobs
extra-spacing-width-Eigenschaft4.5.1 Přesouvání předmětů
extra-spacing-width-Eigenschaft, BeispielVerändern der Größe von grobs
extra-spacing-width-Eigenschaft, BeispielVerändern der Größe von grobs
extra-spacing-width-Eigenschaft, Beispielstaff-padding (Systemfüllungseigenschaft)

F
Farb-Eigenschaftcolor (Farbe)
Farb-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
Farb-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
Farb-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
Farb-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
Farb-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
Farb-Eigenschaft, in Scheme-Prozedur gesetzt4.6.6 Pokročilá ladění se Scheme
Farbeigenschaft, Beispielcolor (Farbe)
Farben, RGBcolor (Farbe)
Farben, X11color (Farbe)
Fermate, Benutzung in MIDIEine Fermate in MIDI simulieren
fingeringPrstoklad
fingerOrientations-Eigenschaft, BeispielFingersatz
Fingersatz, AkkordeFingersatz
Fingersatz, Beispiel zur VeränderungFingersatz
Fingersatz, Beispiel zur Veränderungextra-offset (Genaues Positionieren)
Fingersatz, PositionierungFingersatz
Fingersatz-BeispielFingersatz
Fingersatz-BeispielFingersatz
Fingersatz-BeispielFingersatz
Fingersatz-BeispielFingersatz
flatPředznamenání
flatVarování: označení tóniny a výšky tónů
font-series-Eigenschaft, Beispiel4.6.2 Použití proměnných pro ladění
font-shape-Eigenschaft, Beispiel4.2.2 Vlastnosti nacházející se v rozhraních
font-shape-Eigenschaft, Beispiel4.6.2 Použití proměnných pro ladění
font-size-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
fontSize (Schriftgröße), StandardeinstellungKontexteigenschaften mit \with setzen
force-hshift-Eigenschaft4.5.1 Přesouvání předmětů
force-hshift-Eigenschaftforce-hshift (vertikale Verschiebunseigenschaft)
force-hshift-Eigenschaft, Beispielforce-hshift (vertikale Verschiebunseigenschaft)
force-hshift-Eigenschaft, Beispiel4.5.3 Příklady ze života
Frázovací obloučky2.1.3 Ligatury a legatové obloučky
Füllung (padding)4.5.1 Přesouvání předmětů

G
Ganztaktpausen, Beispiel zur Veränderungstaff-position (Position innerhalb des Systems)
Gesangstext und Balken3.2.3 Hlasy a zpěvy
Gesangstext, Beispiel zur Veränderung4.6.2 Použití proměnných pro ladění
Gesangstextmodus, Kontext angebenDen Kontext im Liedtextmodus bestimmen
Gesangtext, Verbindung mit Noten3.2.3 Hlasy a zpěvy
graceOzdoby
grace notesOzdoby
GrandStaff2.2.3 Seskupení notových osnov
graphische Objekte3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
graphische Objekte (Grob)4.1.2 Předměty a rozhraní
Grob, GrößenveränderungVerändern der Größe von grobs
Grobs3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
Grobs4.1.2 Předměty a rozhraní
Grobs, Eigenschaften von4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
Grundlagen zum Verändern von Eigenschaften3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
Größe, verändern4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
Größen von Objekten verändern4.3.2 Velikost předmětů
Größenveränderung von grobsVerändern der Größe von grobs

H
half noteDélky tónů (rytmy)
Hals nach oben3.2.1 Slyším hlasy
Hals nach unten3.2.1 Slyším hlasy
Hals, Beispiel zur Veränderung4.5.3 Příklady ze života
Hals, Beispiel zur VeränderungNoten zwischen unterschiedlichen Stimmen überbinden
header2.4.2 Přidání názvu
header3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Hinzufügen von Engravern3.3.5 Přidání a odstranění rytců
HlasitostDynamika
Hlasy proti akordům3.2.1 Slyším hlasy
Hlasy, více3.2.1 Slyším hlasy
Hlasy, více v jedné notové osnově2.2.5 Vícehlasost v jedné notové osnově
Hlavička2.4.2 Přidání názvu
Hlavička3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
hoch-Eigenschaft4.4.2 Předměty uvnitř notové osnovy
Hudební kus3.1.2 Notový zápis je jedním (jediným) složeným hudebním výrazem
Hudební notový zápis,,hudebním notovým zápisem2.4.4 Po cvičení
Hudební výraz2.2.1 Vysvětlení hudebních výrazů
Hudební výraz, složený3.1.2 Notový zápis je jedním (jediným) složeným hudebním výrazem
Hymnus-Notation3.2.3 Hlasy a zpěvy
Hälse, Länge verändern4.3.3 Délka a tloušťka předmětů

I
Identifikátor3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Interface-Eigenschaften4.2.2 Vlastnosti nacházející se v rozhraních
Interfaces4.1.2 Předměty a rozhraní
intervalVýšky tónů
IR (Referenz der Interna), Benutzung4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
isPředznamenání
isisPředznamenání

J
Jak číst příručky1.3.1 Vypuštěný materiál
jednoduchý notový zápis1.1.1 Jednoduchý notový zápis
Jiná rytmická rozděleníPodívejte se také na

K
keyOznačení tóniny (předznamenání)
key signatureOznačení tóniny (předznamenání)
key signatureVarování: označení tóniny a výšky tónů
Klammer, Triole4.1.4 Postupy při ladění
Klavírní osnova2.2.3 Seskupení notových osnov
Klepnutelné příklady1.3.1 Vypuštěný materiál
Klávesové nástroje a jiné nástroje s více notovými osnovamiPodívejte se také na
KlíčNotový klíč
Kollisionen von NotenNotenkolumnen
Komplizierte Rhythmen, Schachtelung von4.1.4 Postupy při ladění
Kontext im Gesangstextmodus angebenDen Kontext im Liedtextmodus bestimmen
Kontext, Finden und identifizierenDen Kontext finden
Kontext-Eigenschaften, Verändern3.3.4 Změna vlastností prostředí
Kontexte erklärt3.3.1 Vysvětlení prostředí
Kontexte, Benennung3.3.2 Vytvoření prostředí
Kontexte, Erstellen3.3.2 Vytvoření prostředí
Kontexteigenschaft, setzen mit \withKontexteigenschaften mit \with setzen
Kontexteigenschaften, mit \context setzenKontexteigenschaften mit \context setzen
Kontrolle über Triolen, Bögen und Balken manuellAusrichtungseigenschaft
Korrigieren von überschneidender Notationpadding (Fülleigenschafte)
kulaté závorky1.1.2 Práce na vstupních souborech
kursiv, Beispiel4.2.2 Vlastnosti nacházející se v rozhraních
KřížekPředznamenání

L
Layout3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
layout3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Layout-Objekt4.1.2 Předměty a rozhraní
Layout-Objekte, Eigenschaften von4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
Legatobogen, Beispiel für Veränderung4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
Legatobogen, Beispiel zur VeränderungNur einmal mit \override verändern
Legatobogen, Beispiel zur VeränderungRückgängig machen
Legatobogen, Beispiel zur VeränderungRückgängig machen
Legatobögen und Artikulationszeichen4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Legatobögen und outside-staff-priority4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Legatobögen, manuelle KontrolleAusrichtungseigenschaft
Legatové obloučkyPodívejte se také na
Legatové obloučky, frázování2.1.3 Ligatury a legatové obloučky
Ligatura proti legatovému obloučkuFrázovací obloučky
LigaturyPodívejte se také na
LilyPond pod MacOS XPohled na výsledky
Liste der Farbencolor (Farbe)
Liste der Farbencolor (Farbe)
lyricmode3.2.3 Hlasy a zpěvy
Lyrics2.2.2 Více notových osnov
lyrics2.3.1 Zápis jednoduchých písní
Lyrics3.2.3 Hlasy a zpěvy
Lyrics context, erstellen3.2.3 Hlasy a zpěvy
lyricsto3.2.3 Hlasy a zpěvy
LyricText, Beispiel zur Veränderung4.2.2 Vlastnosti nacházející se v rozhraních
LyricText, Beispiel zur Veränderung4.6.2 Použití proměnných pro ladění
Länge4.3.3 Délka a tloušťka předmětů

M
MacOS X, spuštění LilyPonduPohled na výsledky
MacOS X, spuštění LilyPondu1.0.3 MacOS X
magstep4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
magstep-Funktion, Beispiel4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
majorOznačení tóniny (předznamenání)
Makro2.4.1 Pořádání děl pomocí proměnných
Malá písmena1.0.2 Zadání not
Malá písmena1.1.2 Práce na vstupních souborech
ManualsLilyPond – Learning Manual
ManualsLilyPond – Learning Manual
manuelle Kontrolle über Triolen, Bögen, BalkenAusrichtungseigenschaft
markup2.1.5 Přidání textu
Matrizen-Eigenschaftstencil (Matrize)
Mehrere StimmenPodívejte se také na
Mehrere StimmenPodívejte se také na
mehrere Strophen3.2.3 Hlasy a zpěvy
melisma2.3.2 Vyrovnání textu s melodií
Melisma2.3.2 Vyrovnání textu s melodií
Metronom-Bezeichnung, Beispiel zur VeränderungEine Fermate in MIDI simulieren
Metronom-Bezeichnungsposition verändern4.4.3 Předměty vně notové osnovy
metronomeVyznačení tempa
MetronomMark, Beispiel zur Veränderungpadding (Fülleigenschafte)
middle CVýšky tónů
midi3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
MIDI: Fermate erstellenEine Fermate in MIDI simulieren
minorOznačení tóniny (předznamenání)
MollOznačení tóniny (předznamenání)
MultiMeasureRest, Beispiel zur Veränderungstaff-position (Position innerhalb des Systems)

N
N-tolen, geschachtelt4.1.4 Postupy při ladění
N-tolenklammer4.1.4 Postupy při ladění
N-tolyJiná rytmická rozdělení
Naskládání závorek3.1.4 O ne-naskládatelnosti závorek a ligatur
Nastavení výšek tónůPodívejte se také na
naturalVarování: označení tóniny a výšky tónů
Nechat ukázat osnovyPodívejte se také na
Neue Kontexte3.3.2 Vytvoření prostředí
neutral4.4.2 Předměty uvnitř notové osnovy
neutral-Eigenschaft4.4.2 Předměty uvnitř notové osnovy
neviditelné noty2.2.5 Vícehlasost v jedné notové osnově
new2.2.2 Více notových osnov
new3.3.2 Vytvoření prostředí
new Staff2.2.2 Více notových osnov
Notation von GesangPodívejte se také na
note valueJiná rytmická rozdělení
NoteHead, Beispiel für override4.1.4 Postupy při ladění
NoteHead, Beispiel für override4.1.4 Postupy při ladění
NoteHead, Beispiel für override4.1.4 Postupy při ladění
NoteHead, Beispiel für override4.1.4 Postupy při ladění
NoteHead, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Noten verstecken3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Noten zwischen Stimmen überbinden4.6.1 Jiné využití ladění
Noten, durch Text gespreizt\textLengthOn (Textlänge berücksichtigen)
Notenhals, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Notenhals, Beispiel zur Veränderung4.4.2 Předměty uvnitř notové osnovy
Notenhals, Beispiel zur Veränderung4.5.3 Příklady ze života
Notenhals, Beispiel zur VeränderungNoten zwischen unterschiedlichen Stimmen überbinden
Notenhals, Richtung3.2.1 Slyším hlasy
Notenhalslänge, verändern4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
Notenhalsrichtung3.2.1 Slyším hlasy
Notenhalsrichtung in Stimmen3.2.1 Slyším hlasy
NotenkollisionNotenkolumnen
NotenkolumneNotenkolumnen
Notenkolumne, Beispiel zur Veränderungforce-hshift (vertikale Verschiebunseigenschaft)
Notenkolumne, Beispiel zur Veränderung4.5.3 Příklady ze života
Notenkopf, Beispiel für Veränderung4.1.4 Postupy při ladění
Notenkopf, Beispiel für Veränderung4.1.4 Postupy při ladění
Notenkopf, Beispiel für Veränderung4.1.4 Postupy při ladění
Notenkopf, Beispiel für Veränderung4.1.4 Postupy při ladění
Notenkopf, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Notenkopf, Beispiel zur Veränderung4.6.6 Pokročilá ladění se Scheme
Notenlinien, Länge verändern4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
Notenlinienabstände verändern4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
Notensystem-Position-Eigenschaftstaff-position (Position innerhalb des Systems)
Notová osnova pro klavír2.2.3 Seskupení notových osnov
Notová osnova pro sbor2.2.3 Seskupení notových osnov
Notová osnova, umístění3.1.3 Naskládání hudebních výrazů do sebe
Notové osnovy, dočasné3.1.3 Naskládání hudebních výrazů do sebe
Notové osnovy, víceSouběžné hudební výrazy: více notových osnov
Notové zápisy, více3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Notový klíčPodívejte se také na
Notový zápis2.2.3 Seskupení notových osnov
Notový zápis3.1.2 Notový zápis je jedním (jediným) složeným hudebním výrazem
notový zápis pomlkPomlky
Notový zápis pro sbor2.2.3 Seskupení notových osnov
Notový zápis zpěvuPodívejte se také na
Notový zápis zpěvuPodívejte se také na
Notový zápis, jednoduchý1.1.1 Jednoduchý notový zápis
Noty současně3.2.1 Slyším hlasy
Noty, neviditelné2.2.5 Vícehlasost v jedné notové osnově
Návrhy, jak psát soubory1.3.3 Přehled o příručkách
Název2.4.2 Přidání názvu
Názvy not v jiných řečíchVýšky tónů

O
Objekt, Layout-4.1.2 Předměty a rozhraní
Objekte4.1.2 Předměty a rozhraní
Objekte an der Grundlinie ausrichtenstaff-padding (Systemfüllungseigenschaft)
Objekte entfernen4.6.1 Jiné využití ladění
Objekte unsichtbar machen4.6.1 Jiné využití ladění
Objekte verstecken4.6.1 Jiné využití ladění
Objekte weiß malencolor (Farbe)
Objekte, Benennungskonventionen4.1.3 Pravidla pro pojmenovávání předmětů a vlastností
Objekte, graphische3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
Objekte, Positionierungextra-offset (Genaues Positionieren)
Objekte, verschieben von Zusammestößen4.5.1 Přesouvání předmětů
Objekteigenschaften4.1.2 Předměty a rozhraní
Objektgrößen, verändern4.3.2 Velikost předmětů
Oblouček, legato2.1.3 Ligatury a legatové obloučky
Obloučky frázováníPodívejte se také na
Obsah a zobrazeníOznačení tóniny (předznamenání)
octaveVýšky tónů
Odkazy pro sestavení souborů1.3.1 Vypuštěný materiál
Odsuvník (apostrof)Výšky tónů
Oktavierungsklammer4.4.3 Předměty vně notové osnovy
once4.1.4 Postupy při ladění
onceNur einmal mit \override verändern
once overrideNur einmal mit \override verändern
oneVoice3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Optimierung mit Variablen4.6.2 Použití proměnných pro ladění
Optimierungen mit Scheme4.6.6 Pokročilá ladění se Scheme
Osnova pro klavír2.2.3 Seskupení notových osnov
Osnovy ossiaPodívejte se také na
Osnovy, více2.2.2 Více notových osnov
ossia3.1.3 Naskládání hudebních výrazů do sebe
Ossia3.1.3 Naskládání hudebních výrazů do sebe
ossia4.3.2 Velikost předmětů
Ottava-Klammer4.4.3 Předměty vně notové osnovy
outside-staff-priority-Eigenschaft, Beispiel4.4.3 Předměty vně notové osnovy
outside-staff-priority-Eigenschaft, Beispiel\textLengthOn (Textlänge berücksichtigen)
outside-staff-předměty4.4.1 Automatické chování
override4.1.4 Postupy při ladění
Override nur einmalNur einmal mit \override verändern
override-Befehl4.1.4 Postupy při ladění
Override-Beispiel4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
overrideProperty4.1.4 Postupy při ladění
overrideProperty-Befehl4.1.4 Postupy při ladění
OzdobyPodívejte se také na
Označení not2.4.3 Absolutní označení not
Označení not v jiných jazycíchPředznamenání
Označení not v jiných jazycíchPodívejte se také na
Označení tóninyPodívejte se také na

P
padding (Füllung)4.5.1 Přesouvání předmětů
padding (Verschiebungs-Eigenschaft)padding (Fülleigenschafte)
padding (Verschiebuns-Eigenschaft), Beispielpadding (Fülleigenschafte)
padding (Verschiebuns-Eigenschaft), Beispielpadding (Fülleigenschafte)
Padding-Eigenschaft4.5.1 Přesouvání předmětů
paralelní výrazySouběžné hudební výrazy: více notových osnov
partialPředtaktí
Phrasierungsbogen, Beispiel zur VeränderungAusrichtungseigenschaft
Phrasierungsbögen, manuelle KontrolleAusrichtungseigenschaft
phrasingFrázovací obloučky
PianoStaff2.2.3 Seskupení notových osnov
pitchVýšky tónů
pitchVarování: označení tóniny a výšky tónů
Pitch namesVarování: označení tóniny a výšky tónů
Platzhalternoten3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Podtržení2.3.2 Vyrovnání textu s melodií
Pohled s notamiPohled na výsledky
PolyphonieSouběžné hudební výrazy: více notových osnov
polyphonySouběžné hudební výrazy: více notových osnov
PomlkyPomlky
Position der Taktzahl, verändern4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Positionierung, BeispielAusrichtungseigenschaft
Positionierung, BeispielAusrichtungseigenschaft
positions-Eigenschaft4.5.1 Přesouvání předmětů
positions-EigenschaftAusrichtungseigenschaft
positions-Eigenschaft, BeispielAusrichtungseigenschaft
positions-Eigenschaft, BeispielAusrichtungseigenschaft
Používání proměnných2.4.1 Pořádání děl pomocí proměnných
Poznámky1.1.2 Práce na vstupních souborech
Poznámky1.1.2 Práce na vstupních souborech
ProdlevaOzdoby
Proměnná2.4.1 Pořádání děl pomocí proměnných
Proměnná, povolené znaky2.4.1 Pořádání děl pomocí proměnných
Proměnné3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Property (Layout-Objekte, Grobs)4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
Prostředí2.2.2 Více notových osnov
Prostředí book, skryté3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Prostředí hlasu3.2.1 Slyším hlasy
Prostředí Layout, umístění3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Prostředí notového zápisu2.2.2 Více notových osnov
Prostředí, hlas3.2.1 Slyším hlasy
Prostředí, skrytá3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
PrstokladPrstoklad
První příklad1.0.2 Zadání not
psaní pomlkPomlky
Psaní velkých a malých písmen1.0.2 Zadání not
Psaní velkých a malých písmen1.1.2 Práce na vstupních souborech
Písničky2.3.1 Zápis jednoduchých písní
Předlohy1.3.1 Vypuštěný materiál
Předlohy1.3.1 Vypuštěný materiál
Předměty uvnitř notové osnovy4.4.1 Automatické chování
Předměty vně notové osnovy4.4.1 Automatické chování
PředtaktíPodívejte se také na
PředznamenáníVýšky tónů
PředznamenáníPodívejte se také na
Předznamenání (posuvky) a předznamenání (tónina)Označení tóniny (předznamenání)
Předznamenání a vztažný režimVýšky tónů
Přeložení zdrojového souboru1.0.2 Zadání not
Přezkoušení taktů a počtu taktůPodívejte se také na
Přidání textu2.1.5 Přidání textu
Přidělení proměnných2.4.1 Pořádání děl pomocí proměnných
Přidělit proměnné2.4.1 Pořádání děl pomocí proměnných
Příkazy pro prstokladPodívejte se také na
Příklad, první1.0.2 Zadání not
Příklady, klepnutelné1.3.1 Vypuštěný materiál
PřírazOzdoby
Příručka, čtení1.3.1 Vypuštěný materiál
Půlové notyDélky tónů (rytmy)

Q
quarter noteDélky tónů (rytmy)

R
Referenz der Interna, Benutzung4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
Regeln zur Benennung von Objekten/Eigenschaften4.1.3 Pravidla pro pojmenovávání předmětů a vlastností
Regerenz der Interna4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
relativeVýšky tónů
Relativní notační režim a vícehlasost3.2.1 Slyším hlasy
relativní noty a souběžně probíhající hudbaSouběžné hudební výrazy: více notových osnov
remove3.3.5 Přidání a odstranění rytců
RevertRückgängig machen
revert4.1.4 Postupy při ladění
revertRückgängig machen
revert-Befehl4.1.4 Postupy při ladění
rgb-colorcolor (Farbe)
RGB-Farbencolor (Farbe)
Richtung des Notenhalses3.2.1 Slyším hlasy
Richtungs-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
Richtungseigenschaft, Beispiel4.4.2 Předměty uvnitř notové osnovy
right-padding-Eigenschaft4.5.1 Přesouvání předmětů
right-padding-Eigenschaft (Verschiebung nach rechts)right-padding (Verschieben nach links)
right-padding-Eigenschaft, Beispielright-padding (Verschieben nach links)
Rozvržení notového zápisu3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
runter-Eigenschaft4.4.2 Předměty uvnitř notové osnovy
ruční trámce2.1.6 Automatické a ruční trámce
Ruční trámcePodívejte se také na
Rytmická rozděleníJiná rytmická rozdělení
RytmusDélky tónů (rytmy)
Rückgängig machenRückgängig machen

S
Samoumístění předmětů4.5.1 Přesouvání předmětů
SATB-Partitur3.2.3 Hlasy a zpěvy
SATB-Vorlage3.4.2 Čtyřhlasý notový zápis SATB
Sborový notový zápis2.2.3 Seskupení notových osnov
scaleVýšky tónů
Scheme-Übung4.2.2 Vlastnosti nacházející se v rozhraních
Scheme-ÜbungPodívejte se také na
Scheme-ÜbungPodívejte se také na
Scheme-Übung4.6.4 Více informací
Scheme-Übung4.6.6 Pokročilá ladění se Scheme
Schlüssel, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Schlüssel, Beispiel zur Veränderung4.3.2 Velikost předmětů
Schlüssel, Beispiel zur Veränderung4.3.2 Velikost předmětů
Schlüssel, Beispiel zur Veränderung4.3.2 Velikost předmětů
Schlüssel, Beispiel zur Veränderung4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
Schnittstellen4.1.2 Předměty a rozhraní
Schnittstellen, Eigenschaften von4.2.2 Vlastnosti nacházející se v rozhraních
Schreiben von eigenen Vorlagen3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
Schriftart-Eigenschaft, Beispiel4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
Schriftgröße, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
Schriftgröße, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
Schriftgröße, StandardeinstellungKontexteigenschaften mit \with setzen
Schwierige Korrekturen4.1.4 Postupy při ladění
Score2.2.2 Více notových osnov
score3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
score3.1.2 Notový zápis je jedním (jediným) složeným hudebním výrazem
Script, Beispiel zur Veränderungpadding (Fülleigenschafte)
self-alignment-X-Eigenschaft4.5.1 Přesouvání předmětů
self-alignment-X-Eigenschaftself-alignment-X (Selbstausrichtung-X-Eigenschaft)
Sestavení1.0.2 Zadání not
Sestavení souborů, odkazy1.3.1 Vypuštěný materiál
Sestavit soubory, odkazy1.3.1 Vypuštěný materiál
set3.3.4 Změna vlastností prostředí
sharpPředznamenání
sharpVarování: označení tóniny a výšky tónů
shift-BefehleNotenkolumnen
shiftOffNotenkolumnen
shiftOnNotenkolumnen
shiftOnnNotenkolumnen
shiftOnnnNotenkolumnen
Skrytá prostředí3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Skryté prostředí book3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Slova s více slabikami2.3.2 Vyrovnání textu s melodií
Složený hudební výraz3.1.2 Notový zápis je jedním (jediným) složeným hudebním výrazem
složený hudební výraz2.2.1 Vysvětlení hudebních výrazů
slurLegatové obloučky
slurFrázovací obloučky
slurVarování: ligatury nejsou legatovými obloučky
Snadnější úpravyPohled na výsledky
SopránNotový klíč
Soubor PDFPohled na výsledky
Současné noty3.2.1 Slyším hlasy
současné noty a relativní režimSouběžné hudební výrazy: více notových osnov
Současně se objevující notyPodívejte se také na
spanners4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Spanners4.1.2 Předměty a rozhraní
Spojovník2.3.2 Vyrovnání textu s melodií
Spreizbarkeit von Systemen3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
Spuštění LilyPonduPohled na výsledky
Spuštění programu, MacOS X1.0.3 MacOS X
StaccatoArtikulační znaménka
Staff2.2.2 Více notových osnov
staff-padding-Eigenschaft4.5.1 Přesouvání předmětů
staff-padding-Eigenschaftstaff-padding (Systemfüllungseigenschaft)
staff-padding-Eigenschaft, Beispielstaff-padding (Systemfüllungseigenschaft)
staff-position-Eigenschaft4.5.1 Přesouvání předmětů
staff-position-Eigenschaftstaff-position (Position innerhalb des Systems)
staff-position-Eigenschaft, Beispielstaff-position (Position innerhalb des Systems)
staff-position-Eigenschaft, Beispiel4.5.3 Příklady ze života
staff-space-Eigenschaft verändern4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
StaffSymbol, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Standardeinstellungen, WiederherstellenRückgängig machen
startTextSpan4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Stavba notového zápisuPodívejte se také na
Stavba souboru3.1 Jak pracují vstupní soubory LilyPondu
Stavba souboru3.1 Jak pracují vstupní soubory LilyPondu
Stavba souboru3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Stavba souboruPodívejte se také na
Stavba, soubor3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Stem, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Stempel (Engraver)3.3.3 Vysvětlení rytců
Stencil-Eigenschaftstencil (Matrize)
stencil-Eigenschaft, Beispielstencil (Matrize)
stencil-Eigenschaft, Beispielstencil (Matrize)
stencil-Eigenschaft, Beispieltransparent (durchsichtig)
stencil-Eigenschaft, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
stencil-Eigenschaft, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
stencil-Eigenschaft, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
stencil-Eigenschaft, Beispiel4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
stencil-Eigenschaft, Beispielright-padding (Verschieben nach links)
stencil-Eigenschaft, BenutzungEine Fermate in MIDI simulieren
Stimmen und Notenhalsrichtung3.2.1 Slyším hlasy
Stimmen, mehrere zu einer zusammenführen3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Stimmen, temporär3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Stimmen, Verschachteln von3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Stimmenkontexte, erstellen von3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
stopTextSpan4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Strecker4.1.2 Předměty a rozhraní
Strecker4.4.3 Předměty vně notové osnovy
StringNumber, Beispiel zur Veränderungself-alignment-X (Selbstausrichtung-X-Eigenschaft)
Strophen, mehrere3.2.3 Hlasy a zpěvy
Střety předmětů v osnověstaff-position (Position innerhalb des Systems)
sub-properties3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
systemPodívejte se také na
systemPodívejte se také na
Systeme, vertikales Dehnen3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu

T
Taktart, Beispiel zur Veränderungtransparent (durchsichtig)
Taktart, Beispiel zur Veränderungtransparent (durchsichtig)
Taktart, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Taktart, Beispiel zur Veränderung4.3.2 Velikost předmětů
Taktart, Beispiel zur Veränderung4.3.2 Velikost předmětů
Taktart, Beispiel zur Veränderung4.3.2 Velikost předmětů
Taktart, Beispiel zur Veränderung4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
Taktlinie, Beispiel zur Veränderungstencil (Matrize)
Taktlinie, Beispiel zur Veränderungstencil (Matrize)
Taktlinie, Beispiel zur Veränderungbreak-visibility (unsichtbar machen)
Taktlinie, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Taktlinie, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Taktlinie, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Taktlinie, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Taktlinien, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Taktzahlposition verändern4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Template, eigene schreiben3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
Template, Verändern von3.4.1 Soprán a violoncello
tempoVyznačení tempa
tempo indicationVyznačení tempa
temporäre Stimmen3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
TenorNotový klíč
Text2.3.1 Zápis jednoduchých písní
Text mit Verbindungslinien4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Text písně2.3.1 Zápis jednoduchých písní
Text písně ve více osnovách2.3.3 Text pro více osnov
Text písně, vyrovnání2.3.2 Vyrovnání textu s melodií
Text písně, zápis2.3 Písničky
Text und Balken3.2.3 Hlasy a zpěvy
Text, přidání2.1.5 Přidání textu
Text-Eigenschaft, Beispielright-padding (Verschieben nach links)
text-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
Text-Spanner4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Text-Strecker4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Textbeschriftung, Beispiel zur Veränderung\textLengthOn (Textlänge berücksichtigen)
Textbeschriftung, Vermeidung von Zusammenstößen\textLengthOn (Textlänge berücksichtigen)
Textbeschriftungsbeispiel4.4.1 Automatické chování
textLengthOff\textLengthOn (Textlänge berücksichtigen)
textLengthOn\textLengthOn (Textlänge berücksichtigen)
Textové editoryPohled na výsledky
Textový popis2.1.5 Přidání textu
TextScript, Beispiel zur Veränderung4.4.3 Předměty vně notové osnovy
TextSpanner, Beispiel zur Veränderung4.4.3 Předměty vně notové osnovy
TextSpanner, Beispiel zur Veränderung4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Tečkované notyDélky tónů (rytmy)
thickness-Eigenschaft, Beispiel4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
thickness-Eigenschaft, BeispielNur einmal mit \override verändern
thickness-Eigenschaft, BeispielRückgängig machen
thickness-Eigenschaft, BeispielRückgängig machen
tieLigatury
tieVarování: ligatury nejsou legatovými obloučky
tieVarování: ligatury nejsou legatovými obloučky
timeTaktové označení
time signatureTaktové označení
timesJiná rytmická rozdělení
TimeSignature, Beispiel zur Veränderungcolor (Farbe)
Top4.2.1 Vlastnosti předmětů v rozvržení
transparent-Eigenschafttransparent (durchsichtig)
transparent-Eigenschaft, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
transparent-Eigenschaft, Beispieltransparent (durchsichtig)
transparent-Eigenschaft, Beispiel4.5.3 Příklady ze života
transparent-Eigenschaft, BeispielNoten zwischen unterschiedlichen Stimmen überbinden
transparent-Eigenschaft, BeispielEine Fermate in MIDI simulieren
transparent-Eigenschaft, Benutzung4.6.1 Jiné využití ladění
Transparente Objekte4.6.1 Jiné využití ladění
transpositionVarování: označení tóniny a výšky tónů
Triolen, geschachtelt4.1.4 Postupy při ladění
Triolen-Nummer-Funktion, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
Triolenklammer4.1.4 Postupy při ladění
Triolennummer, Beispiel zur Veränderung4.1.4 Postupy při ladění
Triollen-Klammer, manuelle KontrolleAusrichtungseigenschaft
TriolyJiná rytmická rozdělení
tripletJiná rytmická rozdělení
Trámce, automatické2.1.6 Automatické a ruční trámce
Trámce, ruční2.1.6 Automatické a ruční trámce
Tunable context properties3.3.4 Změna vlastností prostředí
Tunable context propertiesPodívejte se také na
tuplet-number-Funktion, Beispiel4.1.4 Postupy při ladění
TupletBracket4.1.4 Postupy při ladění
TupletNumber, Beispiel zur Veränderung4.1.4 Postupy při ladění
tweak4.1.4 Postupy při ladění
tweak-Befehl4.1.4 Postupy při ladění
Typy závorek3.1.4 O ne-naskládatelnosti závorek a ligatur
Tónina, nastaveníOznačení tóniny (předznamenání)

U
Udání taktuPodívejte se také na
Ukázat notyPohled na výsledky
Ukázání notPohled na výsledky
Umgebungs-Plugins verändernPodívejte se také na
Umístění notové osnovy3.1.3 Naskládání hudebních výrazů do sebe
Umístění prostředí layout3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Umístění předmětůextra-offset (Genaues Positionieren)
Unix, spuštění LilyPondu1.0.5 Příkazový řádek
unset3.3.4 Změna vlastností prostředí
Unsichtbar machen (break-visibility)break-visibility (unsichtbar machen)
unsichtbare Noten3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Unsichtbare Objekte4.6.1 Jiné využití ladění
Untereigenschaft3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
up4.4.2 Předměty uvnitř notové osnovy
Updating old input files3.4.4 Úspora psaní na stroji pomocí proměnných a funkcí

V
Variablen3.4.4 Úspora psaní na stroji pomocí proměnných a funkcí
Variablen, Benutzung zur Optimierung4.6.2 Použití proměnných pro ladění
Velká písmena1.0.2 Zadání not
Velká písmena1.1.2 Práce na vstupních souborech
Vermeiden von Zusammenstößen4.5.1 Přesouvání předmětů
Verschachteln von gleichzeitigen Ausdrücken3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Verschachteln von musikalischen Ausdrücken3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Verschachteln von Stimmen3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Verschieben (padding)4.5.1 Přesouvání předmětů
Verschieben von NotenNotenkolumnen
Verschieben von Zusammenstößen4.5.1 Přesouvání předmětů
Verschieben von überschneidenden Objekten4.5.1 Přesouvání předmětů
Verschiebung nach rechtsright-padding (Verschieben nach links)
Verschiebung nach rechts (rigth-padding), Beispielright-padding (Verschieben nach links)
Verschiebungs-Eigenschaft, Beispielpadding (Fülleigenschafte)
Verschiebungs-Eigenschaft, Beispielpadding (Fülleigenschafte)
Versetzungszeichen, Beispiel zur Veränderungright-padding (Verschieben nach links)
Verstecken von Objekten4.6.1 Jiné využití ladění
Vertikale PositionNotenkolumnen
Vertikale Verschiebung erzwingenforce-hshift (vertikale Verschiebunseigenschaft)
vertikale Verschiebung, Beispielforce-hshift (vertikale Verschiebunseigenschaft)
Verändern der Metronom-Bezeichnungsposition4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Verändern der Positionierung von DynamikzeichenDynamik
Verändern der Taktzahlposition4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Verändern der Übungszeichenposition4.4.3 Předměty vně notové osnovy
Verändern von Kontext-Eigenschaften3.3.4 Změna vlastností prostředí
Veränderung von Eigenschaften in Kontexten3.3.4 Změna vlastností prostředí
Veränderung von Objektgrößen4.3.2 Velikost předmětů
Veränderung von Vorlagen3.4.1 Soprán a violoncello
Vložení textu2.1.5 Přidání textu
Voice2.2.2 Více notových osnov
Voice context3.2.1 Slyším hlasy
Voice context, erstellen von3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
voiceFour3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
voiceOne3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
voiceThree3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
voiceTwo3.2.2 Přímo vyjádřené začátky hlasů
Vokalpartitur, Aufbau3.2.3 Hlasy a zpěvy
Vorlage, Chorpartitur3.4.2 Čtyřhlasý notový zápis SATB
Vorlage, SATB3.4.2 Čtyřhlasý notový zápis SATB
Vorlage, Verändern von3.4.1 Soprán a violoncello
Vorlagen, eigene schreiben3.4.3 Vytvoření notového zápisu od základu
Vstupní formát3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Vstupní režimy3.1.2 Notový zápis je jedním (jediným) složeným hudebním výrazem
Vyplňovací čára2.3.2 Vyrovnání textu s melodií
Vyrovnání textu písně2.3.2 Vyrovnání textu s melodií
Vysvětlení prostředíPodívejte se také na
Vytvoření názvu2.4.2 Přidání názvu
Vytvoření prostředíPodívejte se také na
Vytváření souborů MIDI3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
Vyznačení tempaVyznačení tempa
Vztažný režimVýšky tónů
Vztažný režim a předznamenáníVýšky tónů
více hlasů2.2.5 Vícehlasost v jedné notové osnově
více notových osnovSouběžné hudební výrazy: více notových osnov
Více notových zápisů v knize3.1.1 Uvedení do stavby souboru v LilyPondu
více osnov2.2.2 Více notových osnov
Více osnov a text písně2.3.3 Text pro více osnov
více slabik v textu písně2.3.2 Vyrovnání textu s melodií
VícehlasostSouběžné hudební výrazy: více notových osnov
Vícehlasost2.2.5 Vícehlasost v jedné notové osnově
Vícehlasost3.2.1 Slyším hlasy
Vícehlasost a relativní notační režim3.2.1 Slyším hlasy
Vícehlasy3.2.1 Slyším hlasy
Výraz, hudební2.2.1 Vysvětlení hudebních výrazů
Výrazy1.1.2 Práce na vstupních souborech
Výrazy, paralelníSouběžné hudební výrazy: více notových osnov
Výšky tónůVýšky tónů
Výšky tónů, absolutní hodnoty2.4.3 Absolutní označení not

W
whole noteDélky tónů (rytmy)
Wiederherstellen von StandardeinstellungenRückgängig machen
Windows, spuštění LilyPondu1.0.4 Windows
withKontexteigenschaften mit \with setzen
within-staff-předměty4.4.1 Automatické chování

X
x11-colorcolor (Farbe)
X11-Farbencolor (Farbe)
x11-Farben, Beispielcolor (Farbe)
x11-Farben, Beispiel zur Benutzung4.6.6 Pokročilá ladění se Scheme

Z
Zadání pomlkPodívejte se také na
Zadání rytmuPodívejte se také na
Zadání textuPodívejte se také na
Začátek1.3.3 Přehled o příručkách
Začátek1.3.3 Přehled o příručkách
Zdrojový text, překlad1.0.2 Zadání not
zentriert-Eigenschaft4.4.2 Předměty uvnitř notové osnovy
Změna hlasu mezi osnovami, ruční2.2.3 Seskupení notových osnov
Změna mezi osnovami, ruční2.2.3 Seskupení notových osnov
Změna osnovy, ruční2.2.3 Seskupení notových osnov
Znaky, povolené v proměnných2.4.1 Pořádání děl pomocí proměnných
Značka2.4.1 Pořádání děl pomocí proměnných
Zobrazení a obsahOznačení tóniny (předznamenání)
Zusammenstöße vermeiden4.5.1 Přesouvání předmětů
Zusammenstöße vermeiden mit Textbeschriftung\textLengthOn (Textlänge berücksichtigen)
Zusammenstöße von NotenNotenkolumnen
Zusammenstöße von Objekten im Systemstaff-position (Position innerhalb des Systems)
Zusätzlicher Abstand, Positionierungextra-offset (Genaues Positionieren)
Zástupné noty2.2.5 Vícehlasost v jedné notové osnově
Závorky, kulaté1.1.2 Práce na vstupních souborech
Závorky, naskládání3.1.4 O ne-naskládatelnosti závorek a ligatur

Ú
Údaj metronomuVyznačení tempa
Úrovně3.2.1 Slyším hlasy
Úvodní stránka2.4.2 Přidání názvu

Ü
über dem System anordnen, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
über dem System anordnen, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
über dem System anordnen, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
über dem System anordnen, Beispiel4.3.2 Velikost předmětů
über dem System anordnen, Beispiel4.3.3 Délka a tloušťka předmětů
Überbinden von Noten zwischen Stimmen4.6.1 Jiné využití ladění
Überschneidende Notation korrigierenpadding (Fülleigenschafte)
Übungszeichenposition verändern4.4.3 Předměty vně notové osnovy

Č
časté chyby1.2.2 Některé časté chyby
Časté chyby1.2.2 Některé časté chyby
Čtení příručky1.3.1 Vypuštěný materiál
Čtvrťové notyDélky tónů (rytmy)
ČárkaVýšky tónů

Ř
Řešení chyb1.2 Vypořádání se s chybami
Řešení potíží1.2.1 Obecné rady k řešení chyb
Řádkové poznámky1.1.2 Práce na vstupních souborech
Řádkové poznámky1.1.2 Práce na vstupních souborech

Jump to:   !   %   '   (   ,   .   <   >   [   \   ]   ^   _   ~   Ú   Ü   Č   Ř  
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Z  

Jiné jazyky: English, deutsch, español, français, magyar, italiano, 日本語, nederlands.

LilyPond – Learning Manual

inserted by FC2 system